In perioada 22.28.04.2021 la Is3 se depun dosarele cadrelor didactice care au solicitat prelungirea CIM in baza art. 63 din Metodologia cadru aprobata prin OMEC 5591/2020.

Art. 63 inseamna cadre didactice cu note/medii peste 7.00 la CNU 2019/2020 si care au deja grad didactic sau sunt inscrise la definitivat sesiunea 2021.

Pentru invatatori, si doar pentru invatatori sunt valabili si anii 2017/2018 daca au adresa din partea unitatii de invatamant ca au continuitate la aceeasi clasa.

La Is3 se depun dosare pentru disciplinele Educatoare, Invatatori si Educatie fizica si sport/ Educatie fizica si sport specialitati.

Programul de depunere al dosarelor:

- Joi 22.04.2021 - ora 09.00 - 15.00

- Vineri 23.04.2021 - ora 09.00-13.00

- Luni - Miercuri (26.04-28.04.2021) - ora 09.00-15.00

Luni - 26.04.2021 nu se primesc dosare fizic pentru art.63 deoarece este sedinta de pretransfer! Va multumim de intelegere! Puteti depune online dosarul!

Click aici pentru modelul de cerere

Modulul de incarcare online - click aici (daca se alege aceasta modalitate pe care o punem la dispozitie mai ales pentru cei care au probleme in a-l depune fizic, dosarul este obligatoriu sa fie complet, sa fie respectata ordinea din cerere!)

Ordinea in care trebuie scanate documentele (se vor scana intr-un singur fisier pdf) este urmatoarea:

1. Cererea adresata domnului inspector scolar general

2. Copie a deciziei de repartizare/adresei de comunicare a deciziei de repartizare în baza căreia funcționez în anul școlar 2020-2021;

3. Copie a certificatului de obţinere a gradului didactic în sesiunea 2020 (dacă este cazul); pentru cei inscrisi la def sesiunesa 2021 trebuie scanata adeverinta primita de la ISMB sau macar o adeverinta din partea unitatii care sa certifice acest lucru.

4. Copii ale actelor doveditoare în situaţia schimbării numelui (dacă este cazul);

5. Adeverinţă/adeverințe cu precizarea calificativului/calificativelor obţinute de cadrul didactic care solicită prelungirea contractului individual de muncă

6. Copie/copii ale adresei de comunicare a acordului de principiu pentru prelungirea duratei contractului individual de muncă pe perioadă determinată în aceeaşi unitate de învăţământ/aceleaşi unităţi de învăţământ emisă de unitatea de învățământ;

7. Copie de pe buletinul/carte de identitate

8. Adeverinţa de vechime în învăţământ

 9. Copie a acordului M.E.C., I.S.J. de întrerupere a activităţii (dacă este cazul);

10. Copie a filei corespunzătoare din registrul general de evidenţă a salariaţilor; (revisal)

11. Copii ale avizelor şi atestatelor necesare ocupării postului didactic/catedrei, dacă este cazul; (aviz step by step, waldorf, invatamant special etc)

12. Avizul/adeverinţa medical(ă) din care să rezulte că sunt apt(ă) pentru a preda în învăţământ

13. Adeverință/adeverinţe eliberată/eliberate de unitatea/unită,tile de învăţământ la care sunt angajat(ă) privind sancţiunile disciplinare din ultimii 2 ani şcolari încheiaţi şi de pe parcursul anului școlar în curs